Omtaler og anmeldelser

Få succes med CRM

En bog om implementering af CRM - med opskrifter, eksempler og inspiration

Spørgsmål eller ønsker?

Skriv til succes@crmmanager.dk

Udvalgte artikler om bogen og forfatteren:

Civilingeniør skriver bog om sin passion for kunderelationer
Fokus på kunden
Undgå fiasko: Her er guiden til succes med dit CRM

Udvalgte anmeldelser:

Her er  udvalgte anmeldelser og udtalelser om  bogen. Klik, for at se dem større...

Lektørudtalelsen fra DBC (Dansk BiblioteksCenter)
Christina Sørensen
Claus Erik Brendstrup - Business Development, Adwiza ApS
Niclas Adelsparre - Salgsdirektør

Lektørudtalelsen fra DBC (Dansk BiblioteksCenter) siger bl.a.:


"...Først introducerer bogen begrebet CRM, og argumenterer for vigtigheden af et kundeorienteret fokus via CRM. Herefter åbnes værktøjskassen i en fornuftig blanding af teori og praksis..."


"...Bogen virker pædagogisk veloplagt..."


"...Som introduktion til CRM er nærværende bog absolut et plus på hylden."


Læs den samlede udtalelse her:

Lektørudtalelsen fra DBC (Dansk BiblioteksCenter)
Peter Solberg Dirksen - Capability Manager, Carlsberg Group
Niclas Adelsparre - Salgsdirektør
Mikkel Korntved - Adm. direktør, seniorkonsulent, Loyalty Group A/S
Peter Høgh - Channel Manager, Partner Sales

Copyright © All Rights Reserved